septiembre 19, 2013

Your Look- Tu mirada

I believe see in yours eyes love but no for me...
Also when I see you; I feel prisioned of your look, and maybe that I am; and now I can't escape of your look because in my heart has been written your name, and for that, I cry again, because this is my life without you: a sea of tears flowing of inside of me, of course if I had heart, because when my eyes saw you, my smile appeared, my look shine, my face flused, mys hands trembeled and my heart got lost in your eyes!
And maybe there is not an happy ending for me, because you are not here like a part of me!
Because live without you is so stupid like have the hope that you someday will love me!

Creo ver en tus ojos amor pero no para mi...
Además cuando yo te veo; me siento prisionera de tu mirada, y tal vez lo soy, y ahora no puedo escapar de tu mirada porque en mi corazón ha sido escrito tu nombre, y por eso, lloro otra vez, porque esto es mi vida sin ti: un mar de lagrimas fluyendo dentro de mi, por supuesto si tuviera corazón, porque cuando mis ojos te vieron, mi sonrisa apareció, mi mirada brilló, mi rostro se enrojeció, mis manos temblaron y mi corazón se perdió en tu mirada!
Y tal vez no hay un final feliz para mi, porque tu no estás aquí como una parte de mi!
Porque vivir sin ti es tan estupido como tener la esperanza que algún día me vas a querer!

No hay comentarios:

Publicar un comentario